Zajęcia ruchowe

Aby zapewnić dziecku poczucie komfortu i bezpieczeństwa pracujemy w stałym kontakcie z rodzicem, który po diagnozie i analizie dokumentacji dziecka zostaje poinformowany o tym, w jaki sposób będą prowadzone zajęcia. Rodzic otrzymuje informację zwrotną dotyczącą pracy i postępów dziecka. Celem diagnozy jest sprawdzenie, przy pomocy  obserwacji oraz odpowiednich testów pedagogicznych, poziomu rozwoju dziecka i jego potencjalnych możliwości.

Ruch, sport, aktywność fizyczna – nazwij to jak chcesz. Ważny jest wspólny mianownik – zdrowie. Kiedy ćwiczymy, nie tylko spalamy kalorie i stajemy się szczuplejsi, ale przede wszystkim poprawiamy kondycję pomagamy naszemu sercu, wzmacniamy odporność organizmu, świetnie rozładowujemy stres. A zatem… do dzieła! Zajęcia odbywaja się w grupach (możesz stworzyć swoją grupę do ćwiczeń: rodzinną, przyjaciół, sąsiadów, znajomych, dzieci, dziadków – jesteśmy otwarci na wszelkie Wasze propozycje).

 

Proponujemy zajęcia:

 

P I L A T E S

A E R O B I K

zajęcia dla seniorów

grupa dla dzieci z nadwagą

ćwiczenia dla ciężarnych.

 

 

Pilates może ćwiczyć każdy. To jeden z najbardziej otwartych i przyjaznych treningów. Polecany jest bez względu na wiek, kondycję i możliwości ciała. Bez względu na wiek – od młodzieży po osoby starsze, uprawiany jest przez kobiety i mężczyzn, sportowców i amatorów, kobiety w ciąży (choć ćwiczenia muszą być właściwie dobrane i zmodyfikowane oraz nie może to być pierwszy trymestr), osoby po urazach, osoby z dużą nadwagą,  osoby o słabej kondycji fizycznej.

 

  • Pilates dla osób cierpiących na bóle kręgosłupa – pozwala wzmocnić mięśnie pleców i tym samym odciążyć kręgosłup. Dzięki ćwiczeniom dolegliwości bólowe zmniejszają się a w niektórych przypadkach nawet całkowicie mijają. Jest idealną „rehabilitacją” po niektórych urazach. Wiedzą to sportowcy, którym często zaleca się przerwanie intensywnych treningów po kontuzji i rozpoczęcie zajęć z pilatesu. Wszystko po to, by nie dać mięśniom odpocząć, ale dbać o kondycję nawet podczas przerwy od profesjonalnego trenowania.
  • Pilates dla zestresowanych lub osób cierpiących na brak energii – zmniejsza napięcie, ale przede wszystkim bardzo stopniowo pomaga wracać do pełnej sprawności. O zdrowotnym działaniu pilatesu świadczy sama historia jego twórcy. Joseph Pilates, zanim opracował ćwiczenia, był chory między innymi na astmę i krzywicę. Dzięki treningowi przestał chorować, odzyskał zdrowe i sprawne ciało, a ćwiczenia zmotywowały go do trenowania innych sportów, np. narciarstwa czy nurkowania.
  • Pilates dla leniuchów i osób początkujących – jako niewymagająca dobrej kondycji i formy aktywność, zachęca do uprawiania sportu także tych, którzy ruszać się nie lubią. W ćwiczeniach można odnaleźć spokój i relaks, zapomnieć o problemach dnia codziennego. Po zajęciach nie czujemy się wyczerpani, a pełni energii.

 

AEROBIK

Zajęcia, najczęściej grupowe, polegające na wykonywaniu ćwiczeń fizycznych w rytm muzyki. Aerobik jest prowadzony przez instruktorkę (instruktora), która przygotowuje, a następnie demonstruje choreografie lub zestaw ćwiczeń, które wykonuje się do muzyki. Uczestniczący w zajęciach naśladując prowadzącą, ćwicząc przy głośnej, dynamicznej muzyce. Niektóre formy aerobiku opierają się na pojedynczych ćwiczeniach, głównie aerobowych, ale czasem też siłowo-modelujących. Inne formy aerobiku przypominają bardziej układ taneczny, którego uczestnicy uczą się na pamięć. Aerobik, bez wątpienia jest aerobową formą wysiłku, stąd  zaczerpnięto nazwę tego typu aktywności fizycznej.

Facebook